Gast sabre Geschrieben 24. Juni 2006 Melden Geschrieben 24. Juni 2006 The B767-300ER CS-TLQ (Euroatlantic) leased to SN Brussels Airlines has lost a small part of its right wing and a white position light at Dakar airport yesterday. The ladder of a competing handling, position itself for an incoming Iberia B757, collided with the EuroAtlantic plane. All passengers were disembarked. The plane was scheduled to continue to Monrovia before coming back to Dakar.
Charliebravo Geschrieben 25. Juni 2006 Melden Geschrieben 25. Juni 2006 You have written some interesting words, but why in english? Most people here prefere the german language.
Lockheed Geschrieben 25. Juni 2006 Melden Geschrieben 25. Juni 2006 Indeed. This is a German-language forum, not an English, Spanish, Portuguese oder Kisuaheli one.
blackbox Geschrieben 26. Juni 2006 Melden Geschrieben 26. Juni 2006 seemingly sabre´s intention was it to keep tight to the original press release and not undermine the forum rules. so, bashing him might not really be an appropriate response anyway I´m pretty sure he will try in german next time... but keep in mind that there is only 1 aviation language on the planet...:-))
YHZ Geschrieben 26. Juni 2006 Melden Geschrieben 26. Juni 2006 Ich probiers in Deutsch :-) ... wißte garnicht, dass SN auch B763 verwendet? Ich dachte, die haben 2 (?) A330, mit denen nach Afrika geflogen wird und dann hat die A319 & Avro für den Kontverkehr ex BRU ... ???
Lockheed Geschrieben 26. Juni 2006 Melden Geschrieben 26. Juni 2006 Wenn ich mich richtig erinnere, wurde die Maschine für einige Afrikastrecken feuchtgemietet (um einmal auch das "wetleasing" augenzwinkernd wortwörtlich zu übersetzen), da SN Brussels mit seinen 3 (?) 330'ern ohnehin schon knapp kalkulieren muss. Kann auch sein, dass einer der 330'er momentan in größerer Wartung ist.
Gast sabre Geschrieben 26. Juni 2006 Melden Geschrieben 26. Juni 2006 Charliebravo@ Klar das du wieder als erster was zu maulen hast......
Empfohlene Beiträge
Archiviert
Dieses Thema ist jetzt archiviert und für weitere Antworten gesperrt.