frotrikm Geschrieben 20. September 2010 Melden Geschrieben 20. September 2010 Ich kann seit zwei Tagen die Seiten von Ryanair nicht öffnen; d.h. sie bauen sich nicht auf. Stimmt da etwas nicht? (denn ich denke mein pc und die Internetverbindung funktionieren einwandfrei) Danke!
plocie Geschrieben 20. September 2010 Melden Geschrieben 20. September 2010 Also bei mir gerade getestet; funktioniert mit FF und IE einwandfrei!
STN-EBJ Geschrieben 20. September 2010 Melden Geschrieben 20. September 2010 Funktioniert bei mir unter Chrome, aber auch unter IE einwandfrei. Firefox habe ich gerade nicht installiert.
kreno Geschrieben 20. September 2010 Melden Geschrieben 20. September 2010 Auch hier geht die Buchungsmaschine inkl. Online-Check-In gerade nicht.
frotrikm Geschrieben 20. September 2010 Autor Melden Geschrieben 20. September 2010 Hallo... bei mir funktioniert es nicht (an drei verschiedenen Computern) Gibt es so etwas wie regionale Ausfälle? wohin kann man sich da wenden?
STN-EBJ Geschrieben 20. September 2010 Melden Geschrieben 20. September 2010 Stimmt. Korrigiere meinen Beitrag von oben: "BOOKING SYSTEM TEMPORARILY UNAVAILABLE The Ryanair.com booking system is currently unavailable due to essential system maintenance. We apologise for the inconvenience caused by this temporary system outage"
Cinzano Geschrieben 20. September 2010 Melden Geschrieben 20. September 2010 Aktueller Hinweis von Ryanair dazu: RYANAIR.COM TEMPORARY INTERRUPTION (11:30HRS 20th SEPT) Ryanair regrets that its NewSkies system suffered a technical breakdown this morning at 10:45hrs (GMT) today which has resulted in booking and web-check-in services being temporarily unavailable on www.ryanair.com. Passengers should note the following: •Passengers travelling today (20th Sept) with carry-on bags only who have already web-checked-in should arrive at the airport as normal. •Passengers travelling today (20th Sept) with a checked-in bag should arrive at the airport 2 hours before their flight is due to depart as manual airport check-in will be necessary until the NewSkies web-check-in service is restored. •Passengers travelling today (20th Sept) who have not yet web-checked-in should arrive at the airport 2 hours before their flight for manual airport check-in (which will be provided free of charge until the NewSkies web-check-in facility is restored). •Passengers travelling tomorrow (21st Sept) will be unaffected and should be able to web-check-in later today. •New bookings or additional services (such as priority boarding, checked-in bags, etc) are not currently available on www.ryanair.com until the NewSkies booking platform is restored. Ryanair is working to restore the booking and check-in platform as an urgent priority. We hope to have it operating normally within hours. Ryanair apologises sincerely to passengers for any inconvenience caused by this temporary interruption to the NewSkies booking and web-check-in services on www.ryanair.com. Quelle: http://www.ryanair.com/de/notices/gops/081118-system_down-GB
frotrikm Geschrieben 21. September 2010 Autor Melden Geschrieben 21. September 2010 Kann es sein, dass die ryanairseite immer noch nicht funktioniert?
Empfohlene Beiträge
Archiviert
Dieses Thema ist jetzt archiviert und für weitere Antworten gesperrt.